Thursday 13 February 2014

Liyana Jasmay Umum Jantina Anak Dalam Majlis Kelak

Liyana Jasmay Umum Jantina Anak Dalam Majlis Kelak | Sudah 7 bulan kandungan Liyana Jasmay, Liyana Jasmay juga mendedahkan yang dia akan mengumumkan jantina anaknya pada majlis khas yang akan dilangsungkan pada 5 April.

Kata Liyana Jasmay menerusi Utusan Malaysia:


“Pada majlis itu juga akan diadakan doa selamat. Saya akan umumkan jantina anak saya selepas majlis itu nanti. Cuma buat masa ini, saya sudah ada nama panggilan untuk bayi saya itu yang diberi nama Sofi sahaja sebagai panggilan manja”

“Kami sekeluarga memang macam itu, sebelum melahirkan anak kakak saya dulu juga pernah memberi nama manja sebelum bayinya dilahirkan,”

Tahniah diucapkan kepada Liyana Jasmay yang akan menimang cahaya mata kelak. Sesiapa yang ingin mengetahui mengenai jantina anaknya kena tunggu pengumumannya pada majlis 5 April nanti.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...