Tuesday, 28 January 2014

Maya Karin Ada Kekasih Baru Selepas Lama Menjanda

Maya Karin Ada Kekasih Baru Selepas Lama Menjanda | Kini, Maya Karin menjelaskan yang dia gembira dan lebih bahagia dengan kekasih baru sejak 6 bulan yang lalu. Jejaka tersebut dikatakan bukan orang di kalangan industri hiburan.

Maya Karin berkata menerusi rotikaya:

“Alhamdulillah saya cukup bahagia sekarang. Saya sudah mempunyai teman istimewa tetapi tak boleh didedahkan dahulu. 6 bulan sudah kami berkawan dan mengenali. Buat Sementara waktu ini saya tidak mahu bercakap lebih tentangnya kerana ianya masih baru lagi dan apabila sudah sampai masanya saya akan menceritakan kesemuanya,”


Maya Karin juga sebelum ini banyak digosipkan dengan artis lelaki terkenal termasuklah Remy Ishak. Walaupun begitu, kekasih barunya tidak rasa cemburu tapi katanya kekasihnya tergelak sahaja. Admin rasa gelak tu menunjukkan tanda-tanda cemburu juga cuma ditahap minima.

“Dia hanya tergelak apabila mendengar gosip-gosip begitu. Apa yang penting dia faham dengan kerjaya saya & tak kisah apabila saya digosipkan,” kata Maya Karin


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...