Monday 20 January 2014

Fazura Sekat Hanez Suraya Di Instagram

Fazura Sekat Hanez Suraya Di Instagram | Baru-baru ini peminat menyatakan Nur Fazura sindir Hanez Suraya kerana meniru fesyen beliau. Rentetan itu, kini Hanez Suraya tidak dapat akses akaun Instagram Nur Fazura.

(Hanez Suraya memeluk tiang?)

Kata Hanez Suraya menerusi Berita Harian:

“Setahu dan sepanjang pengetahuan saya, memang tiada masalah antara kami. Tak tahulah kalau dia tak puas hati di belakang. Jika betul dia tak tuju perkara itu kepada sana, dia akan pertahan dan perbetulkan saya”

“Selama ini pun kami saling mengikuti di Instagram, cuma baru baru ini saya buka profilnya tetapi akses saya saya sudah disekat. Saya kurang faham kenapa jadi begitu,” ujar Hanez Suraya.


“Dia pun gemar memanggil saya sebagai adik. Tak pernah terdetik di hati saya untuk tiru gaya dan fesyennya tapi satu fakta yang tak boleh diubah — dia memang cantik — saya suka tengok cara dia,”


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...