Monday, 30 December 2013

Iesya Toh SPM Pamer Kemewahan Diri

Iesya Toh SPM Pamer Kemewahan Diri | Iesya Toh adalah pengacara Selamat Pagi Malaysia yang suka pamerkan barangan berjenama di laman instagramnya. Iesya berkata beliau hanya mahu berkongsi tentang fesyen dengan follower beliau.


Dipetik dari mstar, Iesya mengulas mengenai isu ini:

"Saya hanya berkongsi tentang fesyen dengan pengikut-pengikut saya di laman tersebut, lagi pula laman Instagram direka adalah untuk gambar, jadi tidak salah rasanya untuk saya berkongsi gambar-gambar tertentu.

"Bagi saya, ia juga sebagai motivasi untuk saya sendiri agar bekerja lebih keras untuk memiliki barang-barang seperti itu,"

"Pada saya bukan hanya saya seorang sahaja yang berbuat begitu, malah ramai lagi rakan artis dan orang lain yang sering memuat naik gambar dengan barangan jenama mereka.

"Sebagai selebriti saya faham ada sahaja orang yang tidak berpuas hati dengan apa yang kita lakukan, namun kuasa untuk menjatuhkan seseorang itu bukan ditangan mereka sebaliknya ditangan Allah," ujarnya.





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...