Monday, 20 January 2014

Lelaki Guna Nama Rozita Che Wan Tipu RM19,000

Lelaki Guna Nama Rozita Che Wan Tipu RM19,000 | Rozita Che Wan telah membuat laporan polis mengenai aktiviti seorang lelaki yang menggunakan namanya untuk menipu pereka fesyen sebanyak RM19,000. Rozita Che Wan mendakwa beliau mengenali individu terbabit dan dia menipu pereka fesyen dengan menempah 70 pasang baju pengantin untuk majlis perkahwian Rozita Che Wan di Kedah.

Rozita Che Wan berkata menerusi Harian Metro:


“Padahal saya tak buat majlis bersanding di Kedah. Saya percaya lelaki penipu itu menggodam akaun Instagram saya dan menyamar sebagai saya untuk membuat tempahan dengan pereka fesyen terbabit,”

“Saya buat laporan polis bagi membersihkan nama saya dan bagi menghalang lelaki itu daripada terus menipu orang lain pula,”


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...